0

שאלות ותשובות

אם התחרטת מכל סיבה שהיא, ניתן להחליף או להחזיר אלינו את הפריט כל עוד הפריט לא נלבש, לא נפגם ויש טיקט על הפריט.

אם רכשת פריט מקולקציה חדשה ביצוע ההחלפה / ההחזרה - עד 14 ימים ממועד קבלת הפריט.

אם רכשת פריט בסייל ביצוע ההחלפה / ההחזרה - עד 5 ימים ממועד קבלת הפריט.

על מנת לבצע החלפה/ החזרה ניתן לפנות לשירות לקוחות דרך הוואטספ במספר: 050-4662255 בצירוף שם מלא, מספר הזמנה וסיבת הפנייה.
או בטלפון: 03-5499058.

לאחר מכן יש לארוז את הפריט בחבילה המקורית בה הגיע, ולצרף את דף ההחזרה / החלפה.

 

סיימת למלא את הטבלה? עכשיו נשאר רק לבחור את דרך ההחזרה שהכי נוחה לך

שתי אפשרויות קלות ופשוטות להחזרה עומדות לרשותך:
 

החזרה באמצעות החנות שלנו>

ניתן להגיע לחנות שלנו ושם תוכלי להחזיר פריטים שרכשת באתר. כל שעלייך לעשות הוא להגיע לחנות עם טבלת ההחזרות.


 החזרה באמצעות דואר רשום >

הדביקי את "מדבקת ההחזרה״ על גבי מדבקת המשלוח המקורית שעל החבילה.

יש לשים לב שהמדבקה מכסה את פרטי הכתובת שלך, כך שתהיה כתובת משלוח ברורה – כתובת המחסן שלנו.

לאחר מכן גשי לסניף הדואר הקרוב אלייך ושלחי אלינו את החבילה. אנחנו נעדכן אותך במייל ברגע שהחבילה תגיע אלינו.

 

במידה ואת מעוניינת לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור עם שירות הלקוחות בימים א' – ה', בין השעות 09:30 - 17:00 במספר
טלפון: 03-5499058 או לחלופין בכתובת הדוא"ל studioeddie88@gmail.com​
במידה ואינך נמצאת בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

ביטול עסקה ניתן לבצע באמצעות פנייה ישירה לשירות הלקוחות שלנו במספר טלפון: 03-5499058, בימים א' – ה', בין השעות
09:30 - 17:00 או לחלופין בכתובת הדוא"ל studioeddie88@gmail.com

במידה וההזמנה בוצעה בשעות הלילה ותרצי לבטל את ההזמנה, כתבי לנו מייל, המייל יענה על ידי שירות הלקוחות שלנו בבוקר.

את קוד הקופון שקיבלת יש להזין במקום המיועד לכך בשלב התשלום.

לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה.

האתר שלנו מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים.

כדי למזער את דליפת המידע, אנו משתמשים בתקן PCI ואינם מאחסנים פרטי אשראי של משתמשים.

בנוסף, כדי לשפר את אבטחת חשבונך, אנו ממליצים לשמור את פרטי המשתמש והסיסמה שלך בסודיות, לרענן לעתים קרובות ולהקפיד לא לחשוף אותם לאיש.

אם את משתמשת בשרות הדוא"ל של Gmail, חשוב לוודא שהניוזלטרים שלנו מגיעים לתיקיית המייל הראשית שלך ולא לתיקיית Promotions בה הם ייעלמו בין מאות מיילים שיווקיים. אם אינך רוצה לפספס את העדכונים והמבצעים הכי שווים, אנחנו ממליצים לעקוב את הצעדים הבאים:

 סמנו ב-V את הניוזלטר שלנו אצלך במייל .

 לחצי על הכפתור הימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על הניוזלטר.

 בחרי באפשרות "Move to Tab" והעבירי לתיבת "Primary" מעתה כל הנויזלטרים שלנו יגיעו לתיבה הראשית שלך.

המלאי באתר שונה מהמלאי בחנות, בהחלט יכול להיות מצב שפריט אזל באתר ויש אותו בחנות וההפך.

תמיד מומלץ לבדוק עם שירות הלקוחות של החנות ולבדוק! בטלפון: 03-5499058

x

#{title}

#{text}

#{price}